ID: 835
Compromis 850 AK zeewaardig zeiljacht, bouwj. 1980
€6.900,00
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Voorloper van de Compromis 888, maar doet er weinig voor onder. Compleet uitgevoerd familieschip met zeer veel leefruimte voor een jacht van een kleine 9 meter, groot achterdek met klaptafel. Juist met kinderen heel veilig door de hoge boarden en diepe kuip, die ook nog eens zeer breed is. Belangrijk want daar leef je het meest. Ruim toilet, voor ons 65 plussers onontbeerlijk, is ook op vuilwatertank aangesloten. Complete keuken met 2 pits gastoestel en stromend water en keukenuitzet. 12 V systeem (2 grote accu's) en met walstroom 220 V. 6 slaapplaatsen waarvan 2 in achterkajuit (kunnen zelfs volwassenen slapen) recent zijn de kussens vervangen. Goed onderhouden , 10 pk, 2 cilinder Bukh inboard-diesel, lekker stil. Diverse zeilen in redelijke tot goede staat. Maststrijk installatie , doorvaarhoogte ong. 12 m (de Compromis kan safe onder de Hollandse brug door) Rolfok, bilgepomp, RVS anker, hydraulisch bediend roer, marifoon, kompas dieptemeter met alarm, onderwaterschip is osmose vrij en heeft onlangs o.a. een epoxylaag gekregen. Je zou het niet verwachten bij een jacht met zo n relatief grote leefruimte, maar de zeileigenschappen zijn uitstekend. Afmetingen
8,50 X 3,05 X 1,35 m, zelfoprichtend. Compromis "Astron"is te zien bij de Haarlemse Jacht Club bij de Mooie Nel. Ik heb in Z Spanje een Bavaria 49 waarmee ik charter (iets voor jou?) en ik ben steeds minder vaak in Nederland, daarom ligt de "Astron" te vaak ongebruikt en mag ze voor een kleine prijs weg. Ik ben eind maart weer in Haarlem en dan pas wordt ze schoongemaakt en opgeruimd. Als je eerder wilt komen kijken kan ik iets regelen.
8,50 X 3,05 X 1,35 m, zelfoprichtend. Compromis "Astron"is te zien bij de Haarlemse Jacht Club bij de Mooie Nel. Ik heb in Z Spanje een Bavaria 49 waarmee ik charter (iets voor jou?) en ik ben steeds minder vaak in Nederland, daarom ligt de "Astron" te vaak ongebruikt en mag ze voor een kleine prijs weg. Ik ben eind maart weer in Haarlem en dan pas wordt ze schoongemaakt en opgeruimd. Als je eerder wilt komen kijken kan ik iets regelen.