De gratis Advertentie site van Zoetermeer en omgeving
Welkom, Gast
  • Registreren
  • Aanmelden
  • Verlanglijstje
Registreren Aanmelden
Plaats advertentie
  • Alle categorieën
  • Antiek en Kunst
  • Audio, Tv en Foto
  • Auto diversen
  • Auto-onderdelen
  • Autos
  • Boeken
  • Caravans en Kamperen
  • Cds en Dvds
  • Computers en Software
  • Contacten en Berichten
  • Diensten en Vakmensen
  • Dieren en Toebehoren
  • Diversen
  • Doe-het-zelf en Verbouw
  • Fietsen en Brommers
  • Hobby en Vrije tijd
  • Huis en Inrichting
  • Huizen en Kamers
  • Kinderen en Babys
  • Kleding | Dames
  • Kleding | Heren
  • Motoren
  • Muziek en Instrumenten
  • Postzegels en Munten
  • Sieraden, Tassen en Uiterlijk
  • Spelcomputers en Games
  • Sport en Fitness
  • Telecommunicatie
  • Tickets en Kaartjes
  • Tuin en Terras
  • Vacatures
  • Vakantie
  • Verzamelen
  • Watersport en Boten
  • Witgoed en Apparatuur
  • Zakelijke goederen
Kies categorie
De gratis Advertentie site van Zoetermeer en omgeving
  • Welkom, Gast language()->render(); ?>
  • Home
  • Kopen
  • Verkopen
  • Verlanglijstje
  • Registreren / Aanmelden
  1. Home
  2. Muziek en Instrumenten
  3. Snaarinstrumenten
  4. Gitaren | Elektrisch
ID: 50619

1969 Gibson ES-335 SB

1969 Gibson ES-335 SB
1969 Gibson ES-335 SB
1969 Gibson ES-335 SB
1969 Gibson ES-335 SB
1969 Gibson ES-335 SB
1969 Gibson ES-335 SB
1969 Gibson ES-335 SB
1969 Gibson ES-335 SB

Geen aanbiedingen geplaatst
Verlanglijstje
Verslag
  • Verkoper

Verkoper info

ArToon
Adres: Lent
Contact Verkoper
Andere items van verkoper
  • Omschrijving
Omschrijving
Gibson ES-335 uit 1969 in de vrij zeldzame kleur Cherry Sunburst ( ook wel Icetea genoemd). Ik heb deze gitaar in de tweede helft van de seventies gekocht. Rondom 1980 voorzien van Bill Lawrence L500 humbuckers en switch schakelaars voor fase/single coil (zie ook geschiedenis legendarische eerste Bill Lawrence humbuckers). De originele Gibson elementen heb ik helaas niet meer.
De stem mechanieken waren al door Grovers vervangen toen ik deze gitaar kocht. Door mij tot 1983 intensief gebruikt, daarna pakweg 30 jaar in de koffer en aan de muur, maar sinds een jaar of 7 weer volop gebruikt. De laatste paar jaar speel ik echter voornamelijk op een telecaster en een Strat kloon. Zonde van deze prachtige gitaar. Deze ES heeft uiteraard gebruikssporen maar speelt en klinkt werkelijk fantastisch.
Bij serieuze belangstelling hier uit te proberen.
Onzin biedingen worden direct verwijderd.
Wordt geleverd met Gibson hardcase.
Ik heb geen interesse in ruil, maar wil juist opruimen.

  • Contact
  • FAQ
  • Gebruiksvoorwaarden en Privacyverklaring.
  • Privacy Policy