ID: 6279
Robin Norwood groep Twente
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Beste vrouwen,
Ervaar jij in de liefde vaak emotionele pijn?en wil je hier wat aan doen?
Misschien heb je wel eens van de bovenstaande boeken gehoord of zelf al gelezen?
Ik ben nu 38 en heb sinds een jaar een relatie wat helemaal nieuw voor me is dus geen geweld,emotionele chantage enz....
Al mijn hele leven viel ik op de verkeerde mannen met alle gevolgen van dien.
Ben om die reden bewust 4 jaar alleen geweest tot ik mijn vriend tegen kwam.en nu een relatie heb van wederzijds respect en er een nieuwe wereld voor me open is gegaan waarvan ik echt geen idee had dat die bestond of voor mij was weggelegd.toch ervaar ik nu angst en onzekerheid van mezelf waar geen reden voor is.ik weet dat het uit mijn jeugd komt.
ik geef hier voorbeelden van mezelf in de hoop dat iemand zich een beetje in mij herkend.
ik zou graag een zelfhulpgroep opzetten met rond de 7 personen zodat we evaringen kunnen delen en elkaar hier in kunnen steunen en proberen patronen te door breken.
In het boek Robin Norwood staat een stappenplan die we kunnen afgaan.
De bijeenkomst zal 1 keer i de maand op een neutrale plek zijn en is natuurlijk geheel kosteloos.
Lijkt je dit wat?twijfel dan niet om te mailen.
we zijn nu met twee personen en zoeken en nog rond de 5 bij.
Liefs uit Twente
Ervaar jij in de liefde vaak emotionele pijn?en wil je hier wat aan doen?
Misschien heb je wel eens van de bovenstaande boeken gehoord of zelf al gelezen?
Ik ben nu 38 en heb sinds een jaar een relatie wat helemaal nieuw voor me is dus geen geweld,emotionele chantage enz....
Al mijn hele leven viel ik op de verkeerde mannen met alle gevolgen van dien.
Ben om die reden bewust 4 jaar alleen geweest tot ik mijn vriend tegen kwam.en nu een relatie heb van wederzijds respect en er een nieuwe wereld voor me open is gegaan waarvan ik echt geen idee had dat die bestond of voor mij was weggelegd.toch ervaar ik nu angst en onzekerheid van mezelf waar geen reden voor is.ik weet dat het uit mijn jeugd komt.
ik geef hier voorbeelden van mezelf in de hoop dat iemand zich een beetje in mij herkend.
ik zou graag een zelfhulpgroep opzetten met rond de 7 personen zodat we evaringen kunnen delen en elkaar hier in kunnen steunen en proberen patronen te door breken.
In het boek Robin Norwood staat een stappenplan die we kunnen afgaan.
De bijeenkomst zal 1 keer i de maand op een neutrale plek zijn en is natuurlijk geheel kosteloos.
Lijkt je dit wat?twijfel dan niet om te mailen.
we zijn nu met twee personen en zoeken en nog rond de 5 bij.
Liefs uit Twente