De gratis Advertentie site van Zoetermeer en omgeving
Welkom, Gast
  • Registreren
  • Aanmelden
  • Verlanglijstje
Registreren Aanmelden
Plaats advertentie
  • Alle categorieën
  • Antiek en Kunst
  • Audio, Tv en Foto
  • Auto diversen
  • Auto-onderdelen
  • Autos
  • Boeken
  • Caravans en Kamperen
  • Cds en Dvds
  • Computers en Software
  • Contacten en Berichten
  • Diensten en Vakmensen
  • Dieren en Toebehoren
  • Diversen
  • Doe-het-zelf en Verbouw
  • Fietsen en Brommers
  • Hobby en Vrije tijd
  • Huis en Inrichting
  • Huizen en Kamers
  • Kinderen en Babys
  • Kleding | Dames
  • Kleding | Heren
  • Motoren
  • Muziek en Instrumenten
  • Postzegels en Munten
  • Sieraden, Tassen en Uiterlijk
  • Spelcomputers en Games
  • Sport en Fitness
  • Telecommunicatie
  • Tickets en Kaartjes
  • Tuin en Terras
  • Vacatures
  • Vakantie
  • Verzamelen
  • Watersport en Boten
  • Witgoed en Apparatuur
  • Zakelijke goederen
Kies categorie
De gratis Advertentie site van Zoetermeer en omgeving
  • Welkom, Gast language()->render(); ?>
  • Home
  • Kopen
  • Verkopen
  • Verlanglijstje
  • Registreren / Aanmelden
  1. Home
  2. Muziek en Instrumenten
  3. Snaarinstrumenten
  4. Gitaren | Elektrisch
ID: 15001

Les Paul AXL BADWATER 1216

€250,00

Geen aanbiedingen geplaatst
Verlanglijstje
Verslag
  • Verkoper

Verkoper info

WillemK
Adres: Amsterdam
Contact Verkoper
Andere items van verkoper
  • Omschrijving
Omschrijving
"The great-sounding Badwater 1216 is built with a solid mahogany set neck with rosewood fretboard, 2 Alnico humbuckers and a classic-style single cutaway. The scale length is a traditional 24 3/4" for vintage punch. Each 1216 guitar body has been distressed individually by the AXL workshop, so no two are alike. The 1216 comes with carefully antiqued pickguard, tone and volume knobs, and anodized tuning machines, bridge assembly and strap buttons for a unique look and vintage feel."

Al met al een lekkere, ruige gitaar. Speelt goed. Heeft wel wat maintenance nodig. Niets ingewikkelds.
Evt. verzendkosten zijn voor jou.

Ik doe deze gitaar - met pijn in mijn hart - van de hand omdat ik al genoeg Les Paul-modellen heb en maar op één tegelijk kan spelen. Tja.....
Wel graag een serieus bod, anders hou ik hem liever zelf.

  • Contact
  • FAQ
  • Gebruiksvoorwaarden en Privacyverklaring.
  • Privacy Policy