ID: 53399
Omschrijving
Motor van 1e eigenaar. Ik heb de motor in 2010 gekocht bij Hannamax om eindelijk eens een beetje te leren crossen ??. De motor is al die jaren ook bij Hannamax in onderhoud geweest. Na enkele jaren heb ik zelf een nieuwere 250 gekocht en is mijn vrouw met deze gaan rijden. Meeste uren die zij er mee heeft gereden waren asfalt kilometers omdat de motor een aantal jaar voornamelijk als supermoto is gebruikt.
De motor heeft circa 185 uur gelopen (zie foto) en heeft bij 170 uur zijn laatste grote onderhoud gehad. Voorvork is vorige week geserviced (lekte). Na die service door Hannamax is er nog niet mee gereden.
Zit nieuwe olie op met nieuwe oliefilter. Na oliewissel nog niet gereden met de motor.
De motor word verkocht omdat hij te weinig gebruikt word. Motor staat er netjes bij zeker voor zijn leeftijd. Stuurt goed en is een heel geschikte motor om het crossen op te leren.
Extra’s op de motor:
-Scots stuurdemper.
-Volledig HGS uitlaatsysteem.
-Verlaagd zadel met nieuwe overtrek.
Extra’s naast de motor:
-Origineel uitlaatsysteem.
-6 extra luchtfilter (schoon).
-4 extra oliefilters.
-Origineel zadel (met sporen aan de zijkanten van mijn kniebrace).
-Triangel (standaard).
-Onderplaat voor extra blok bescherming.
-Reserve achterrem (pedaal), nieuw.
-Reserve schakelpedaal.
-Originele koppeling. Zit een STM slipperclutch in de motor welke voordeel gaf met supermoto maar zeker geen nadeel gaf met crossen.
-Werkplaatshandboek met de originele map inclusief de originele KTM gereedschapset.
De motor heeft circa 185 uur gelopen (zie foto) en heeft bij 170 uur zijn laatste grote onderhoud gehad. Voorvork is vorige week geserviced (lekte). Na die service door Hannamax is er nog niet mee gereden.
Zit nieuwe olie op met nieuwe oliefilter. Na oliewissel nog niet gereden met de motor.
De motor word verkocht omdat hij te weinig gebruikt word. Motor staat er netjes bij zeker voor zijn leeftijd. Stuurt goed en is een heel geschikte motor om het crossen op te leren.
Extra’s op de motor:
-Scots stuurdemper.
-Volledig HGS uitlaatsysteem.
-Verlaagd zadel met nieuwe overtrek.
Extra’s naast de motor:
-Origineel uitlaatsysteem.
-6 extra luchtfilter (schoon).
-4 extra oliefilters.
-Origineel zadel (met sporen aan de zijkanten van mijn kniebrace).
-Triangel (standaard).
-Onderplaat voor extra blok bescherming.
-Reserve achterrem (pedaal), nieuw.
-Reserve schakelpedaal.
-Originele koppeling. Zit een STM slipperclutch in de motor welke voordeel gaf met supermoto maar zeker geen nadeel gaf met crossen.
-Werkplaatshandboek met de originele map inclusief de originele KTM gereedschapset.