ID: 4038
Honda novio 4 takt met nederlands brommer kenteken
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
terug uit reservering,opnieuw aangeboden:
Honda Novio 4 takt, automaat,
met NL bromfiets kenteken,
Loopt en rijd goed,verlichting werkt.
Nieuwe banden,nieuwe binnenbanden,nieuwe ket en tandwielen.Nieuwe achterschokdempers,
Proma demper voor iets zwaarder geluid,maar wel bescheiden.
Laag stuur,met dikke risers/stuurklemmen.Leren verlaagd zadel.
Stoer groot koplamp met "petje".Special ophanging achterspatbord.Ingekorte voorvork binnenpoten(originele ook aanwezig)
Niet geheel in originele staat,maar een mooie ratlook bobber. Die zijn werk met plezier doet.
Goedkoper rijden kun je niet.
Gezien de gemaakte kosten,en een Nederlands kenteken,gaat hij alleen weg voor een juist passend bod. Een kenteken keuring kost bij de RDW rond de 200 als je alle meerekend,en hij in 1x goedgekeurd word.Dus dit frame geheel origineel opbouwen met originele delen is ook zeer de moeite waard.
Heb je zelf een beetje technisch inzicht dan is hij zeer goed te onderhouden,en kun je jaren met plezier rijden. Onderdeeltjes zijn voor leuke lage prijzen nog goed te vinden.
Als particulier kan ik geen garantie geven,maar hij is uitgebreid te bekijken enz.
Ik had hem voor woon/werkverkeer technisch klaar gemaakt,om na mijn operatie weer er mee naar het werk te gaan.
Maar ik heb iets anders op het oog ivm afstand/snelheid,ivm ruimte zou de novio dan weg moeten.
Reageren kan per email.Onzinbiedingen en funbieders krijgen geen reactie. U zet alleen uzelf voor *...*
Honda Novio 4 takt, automaat,
met NL bromfiets kenteken,
Loopt en rijd goed,verlichting werkt.
Nieuwe banden,nieuwe binnenbanden,nieuwe ket en tandwielen.Nieuwe achterschokdempers,
Proma demper voor iets zwaarder geluid,maar wel bescheiden.
Laag stuur,met dikke risers/stuurklemmen.Leren verlaagd zadel.
Stoer groot koplamp met "petje".Special ophanging achterspatbord.Ingekorte voorvork binnenpoten(originele ook aanwezig)
Niet geheel in originele staat,maar een mooie ratlook bobber. Die zijn werk met plezier doet.
Goedkoper rijden kun je niet.
Gezien de gemaakte kosten,en een Nederlands kenteken,gaat hij alleen weg voor een juist passend bod. Een kenteken keuring kost bij de RDW rond de 200 als je alle meerekend,en hij in 1x goedgekeurd word.Dus dit frame geheel origineel opbouwen met originele delen is ook zeer de moeite waard.
Heb je zelf een beetje technisch inzicht dan is hij zeer goed te onderhouden,en kun je jaren met plezier rijden. Onderdeeltjes zijn voor leuke lage prijzen nog goed te vinden.
Als particulier kan ik geen garantie geven,maar hij is uitgebreid te bekijken enz.
Ik had hem voor woon/werkverkeer technisch klaar gemaakt,om na mijn operatie weer er mee naar het werk te gaan.
Maar ik heb iets anders op het oog ivm afstand/snelheid,ivm ruimte zou de novio dan weg moeten.
Reageren kan per email.Onzinbiedingen en funbieders krijgen geen reactie. U zet alleen uzelf voor *...*